Saturday, October 25, 2008

me in my mother's baju kurung

My mother decided to give me her baju kurung..(yang die baru tempah and tak pakai lagi ok)

Paksa ni suruh amik jugak.

She said..quite big for her..(yes she's soo kecil molek..=p)

I said..no hal!..my pleasure.hoho

So itula baju yang aku pakai time pegi kenduri tadi.

Time kat kenduri jumpela sorang kawan rapat mak aku.

Rupenye die memang tau baju tu my mother's punya. (yela time jumpa and borak2 kat kedai jahit itu hari.haha)..die pon kate..eh ni bukan baju madah (my mother's name) ke..(ish org pmpn ni kalo bab-bab tu perasan je.)

And suddenly mother nak cover..so die cepat2 gitau yang baju tu die saja nak kasi kat aku..sebab aku minat baju tu..lagipun sesuai ngan saiz dia.wahaha..baik punya reason.

And ada sorang kawan mak aku lagi..baru tau yang anak pn.madah tu nak kawin(akula)..

Dia pun pandang atas bawah.."ala..mudanya.bape belas ni?".."23 kak"

"23??..nakkawin dah?bagusnye."..Then die ceramah kat aku suruh jangan tangguh2 nak sambung belajar dah kawin nanti.(lama gak dia cakap..nasi pon die tak habis2lagi).haha

ok..itu sahaja cerita kenduri. (mak aku ajak tengok bilik2pengantin sekali...haha)

And i like that baju kurung.hehe.








Konon nak posing..aku berdiri silangkan kaki kiri ke depan kaki kanan.ahaha.Tapi cubaan gagal..nampak cam cacat je..poyos.ahaha...ah whatever la.


daa~

2 comments:

Zaini said...

"ala..mudanya.bape belas ni?"

awet mude rupenye.

oh.

farahana said...

aku terhidu ayat perli di situ

en.zaini.ahaha.