Monday, October 27, 2008

aah lega..

hi again.


So..yesterday open house and mesyuarat gejubus pun dah berjalan dengan agak lancar..


Aku jela kelam kabut sket nak salam orang la, nak tengok cawan pinggan tak cukup la, and kemas meja la..mak aku pula sibuk berborak-borak..haha.Kesian betul aku kerana tiada kawan langsung untuk berborak sakan.


Abah sibuk dengan mesyuarat gejubus tu. My bros sekejap2 makan..sekejap2 salam tetamu..sekejap2 tolong..sekejap2lesapppp..=p

The guests started coming around 8.30p.m. The 'gejubus' people came after isya'.


Tu jela.Hehe.Best la jugak even tiring sket.
Gambar tak banyak..adik aku pegang camera.Penuh dgn muka membe2 derang jela.hoho.

Hmm..apparently blogku semakin ringkas dan ada main point je. (malas atau tak reti olah?..dua2kot.haha)

Gejubus meeting in my selangor cute little home

Aku yang keliru..(ni time dah nak kemas)
Syok sendiri kejap..sukatila..blog gue.

K ngantuks already.

da~












No comments: