Saturday, January 22, 2011

Farewell ......


Today's my last day in smkpm. I minta excuse kat skola baru utk dtg next monday instead utk settle kan tugas2 yg belum settle. Until now, I still couldn't believe i'm gonna leave this place. Cepatnya 2 tahun berlalu.

To be honest, I dun feel terribly sad about this. Coz deep down, this is what I want. But, it's hard to leave the friendly familiar faces of my colleagues. Plus, other stuffs bothered me. New environment, new friends, new places, new students, new management etc etc etc.

I lapor diri semalam at 10 a.m. Pengetua xde, so I met the PK1 instead. Male. N easygoing I would say. I kena aja pagi. Subjek maybe science n p.moral. Oh yes, I drove myself accompanied by mylocx. I got so nervous sampai rasa nak poo poo gila babeng aah. Hahaha. Baru je drive turun dari condo terus dah xtahan n terus park dalam masjid depan condo tu. Seriously cam cacat kan?

First time I drive gi sana n lalu highway. Nervous xyah citer la. Kereta sume laju2 ok! Haihh tah camne la nak gi sorang2 monday ni. 

That school kindda old-school. Haha. Has a small parking space. I sempat gi ofis n tengok2 blok A n blok B gitu2 je. Coz lepas lapor diri I terus balik. So far I dunno what to expect. Haihh..tercangak2 la I seminggu dua kat skola baru. Ya Allah..permudahkanla segala urusanku.

Sangat sedih tinggal close friends..esp maya.huhu.xpe, i'll be visiting once in a while.

So it's sunday. I xde plan nak gi mana2. Tengokla nanti. Mylocx xsihat lagi. Lepas high fever aritu skang kena mouth ulcer plak. Nak makan sume sakit. Syian dia.

Haihh..canela esok ni at my new school. :-/

Daa.



Posted via Blogaway

2 comments:

miszaugust said...

happy working in a new environment
good luck!

farahana said...

thanx siti...

can't wait to see your next baby=)
good luck in the labor room.