Saturday, January 29, 2011

Berbulu


Geli okeh title tu. Haha.

Xde kaitan dgn bulu ye tapi ada kaitan dgn hati yg berbulu. Boley? Ah ape2la.

Berbulu ke x kalau ur hubby is touched by other women yg sah2 bukan muhrim xkesahla tukang sapu ke tukang masak ke salesgirl ke tukang urut ke tukang ape2la.

I bagi contoh...tukang urut kaki la. Konon bajet si encik la yg nak soh urut tapi tup2 si cik ke si puan yg dtg. N yg bestnya, si bini pun ikut tp bukan utk diurut tp nak jage anak. Customer campur2 tp tukang urut nye sumer pompuan. Muda2lak tuh. Agak2 ada org lelaki yg cukup2 makan je tahap iman nak cancel? Heh jgn mimpila. Tak kesahla laki orang ke laki hantu ke.

N yg paling bestnya, siap bwk bini tengok free2 je acara yg boleh dikategorikan..... Ah sukati u olls la nak kategori ape. I simpan dlm hati je la my answer eh. Memang ye, bukan urut badan, tapi urut kaki, n naik sampai betis n letak plak kaki atas peha gebu si cik tukang urut...memang ye bukan urut badan kan.

Tapi kpd lelaki, just imagine the situation in reverse. Ur wife being massaged by a man. Agak2 ada rasa dayus x kalo biar n duduk tengok free show tu. Sampai terlelap2 bini tu layan. Alah...urut kaki je pun. Apa nak kesah ye dak?

Well kalau cmtu, sama2la buat tak kesah. Tp kalau kesah, agak2 canela perasaan bini tadi tu? Tak ke berbulu. Sampai bila boleh delete dari otak pun xtau.

Sekian.

Posted via Blogaway

4 comments:

Lyana Mansor said...

memang takkan ade r kan situasi camtu depan mata aku..kalo jadi gak aku sound tepek jek...

Anonymous said...

owh...berat kalau lagu camnie...lagipun bersentuhan kulit lelaki ngan pempuan bukan muhrim kan dosa...kalo sy x galakkan...

Tabibbatunhawa said...

eishhh....meremang bayu dengar...

Kalau saya, brg saya saya tkkn kasik org usik.Lagi2 brg spesel. Wlaupun org tu just nk gilap atau bersihkn brg saya, baik saya buat sendrik. Hish!!! Pantang nenk moyang aku thaww!!!

P/s: saya bukn hdk menilai anda ye kak.

farahana said...

Heh.tau xpe u olls. Mujur depan bini kalo yg buat belakang2 lg haru. Semua org pernah buat dosa. Sama2 beristighfar.