Tuesday, December 1, 2009

home!

i'm home.

at last.hehe..but this time sofea joins us.

my youngest brother accompanied me for a week.he's staying here at my house.my mom couldn't make it as she got other things to do at home.maybe she'll be joining us later.maklumlah cuti sekolah kan.

fuuhhh!!it's never been easy being a mother.esp when i have to do everything on my own and without the helping hand of my mother.huhu.ummi i need u badly!...haha.baru sehari dua uruskan anak sendiri dah nak panggil mak.sebenarnya i homesick ni.yelakan dah lama dok umah n kena layan macam zaman before kawin dulu.but despite everything, i'm really grateful and glad to be with my beloved locx again.masa kat sg.besar dulu..i missed him terribly.sebaik tak meroyan.kahkah.ni dah balik kl rindukan parents n kampung plak.haihh..i think it's normal la kan.life's like that.

hmm..thankfully ada jugakla my helper ni ha..my brother la.boleh la mintak tolong sket2.

and even penat jaga baby, bila pandang muka dia yg suci dan innocent tu rasa tenang and bahagia je.

harap2 cepat jumpa orang yg boleh look after sofea when i go to work.
skang misi mencari.
adalah a few options.
tapi kena cari lagi.harap2 by next week dah dapat la.n harap2 by next week sofea dah pandai bottlefeed.i ni esok baru nak start guna electric breastpump tu.

n macam ada banyak lagi to do lists ni.the lists go on and on.
oh cepatla settle everything.

ohh the biggest loser asia dah start.nak tengok.

tata.

No comments: